Ciekawe

Stojaki reklamowe dla branży turystycznej i hotelarskiej

137Views

We wszystkich branżach reklama jest bardzo istotna, a w branży usługowej, takiej jak turystyczna czy hotelarska w szczególności. Duża konkurencja i mnogość ofert powoduje, że trzeba zaoferować klientowi coś szczególnego, co przyciągnie jego uwagę. Niezbędne jest zastosowanie stojaków reklamowych.

Producent stojaków reklamowych – dobierz projekt do aranżacji wnętrza

Stojaki reklamowe mogą diametralnie się od siebie różnić. Możliwość zastosowania najnowszych technologii, zarówno obróbki materiału, jak i druku, powoduje, że stojaki nie tylko mogą mieć bardzo wyszukane kształty, ale również grafiki. Druk jest trwały i nie ściera się, niezależnie od zastosowanego materiału. Popularne są stojaki reklamowe z PCV, a także pleksi, jednak do eleganckiego hotelu warto dobrać stojak drewniany z grawerowaną nazwą. Na nim można prezentować zarówno ofertę hotelu, jak i firm partnerskich, np. transportowych, czy biur podróży, a także sklepów czy restauracji oraz szeroko pojętej branży rozrywkowej, np. kin, teatrów, czy muzeów.

Producent stojaków reklamowych – potykacze dla biur podróży

Szczególną formą reklamy są potykacze. Mogą się one doskonale sprawdzić się w biurach podróży. Można postawić je przed biurem z informacją o dostępnych aktualnie promocjach. Mogą być na nich wyszczególnione oferty last minute,promocje okolicznościowe np. na święta lub Sylwestra, a także oferty skierowane do określonego odbiorcy np. promocje walentynkowe czy oferta dla singli. W biurze podróży oczywiście nie może zabraknąć również stojaków reklamowych, które powinny zachęcać do sięgnięcia po folder, czy broszurę z daną ofertą. Są one rzecz jasna również znaczącą pomocą w pracy. Osoby, które przychodzą zorientować się w ofercie mogą wziąć kilka broszur by zastanowić się na spokojnie, a następnie po kilku dniach wrócić do biura by zarezerwować wyjazd. Dzięki stojakom reklamowym można zmniejszyć również kolejki, przez co klienci bardziej popularnego biura podróży, szczególnie gdy zbliża się sezon, nie będą musieli długo czekać.

Stojaki reklamowe pozwalają na dokładną prezentację oferty hotelu czy biura podróży i jej wszystkich szczegółów. Dzięki temu goście i klienci biur zawsze czują się dobrze poinformowani, a pracownicy nie są zmęczeni udzielaniem cały czas tych samych informacji. Dzięki temu świadczone usługi są zawsze na najwyższym poziomie, a klienci mogą polecić usługi hotelu czy biura podróży swoim znajomym. Personalizacja stojaka pozwala również lepiej zapamiętać potencjalnym klientom firmę na targach branżowych.

Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.brooklyn.pl/